Mēs piedāvājam

Par nodarbībām

 

Nodarbību apraksti sakārtoti alfabēta secībā.

ABL

Vidējas intensitātes spēka treniņš, kura mērķis ir stiprināt korpusa zemāko daļu – vēderpresi, sēžamvietu, gurnus. Vingrinājumi tiek izpildīti izmantojot speciālu aprīkojumu - stieņus, hanteles, bumbas, STEP platformas. Vidējas un augstas intensitātes treniņš.

Body Art

Funkcionāls treniņš, kur cilvēks tiek trenēts kā vienots ķermeņa, prāta un dvēseles kopums. Tas tiek panākts apvienojot pozas un klasiskās elpošanas tehnikas ar fizisku treniņu un mentālu relaksāciju. BodyArt apvieno sevī labāko un terapeitiski iedarbīgāko no jogas, Pilates un austrumu Do In vingrošanas sistēmām, klasiska spēka un lokanības treniņa, ārstnieciskās vingrošanas, kā arī BodyArt orģinālos vingrojumus. Regulāri praktizējot Body Art, uzlabojas fiziskā un garīgā pašsajūta, tiek stiprināta imūnsistēma, uzlabojas koordinācijas sistēma, muskuļi kļūst līdzenāki, spēcīgāki un muskuļu sasprindzinājums tiek atbrīvots. Locītavas kļūst mobilākas, kustīgākas, un uzlabosies enerģijas plūsma ķermenī (meridiānos). Ar šo unikālo treniņu Tu vari pasargāt sevi no muguras sāpēm, palīdzēt tās novērst un mazināt stresu.

Body Conditional

Aerobais treniņš ķermeņa formēšanai, spēka un izturības attīstīšanai ar hanteļu, body bar, stepu un gumiju palīdzību. Piestāv dažādiem sagataves līmeņiem.

Body Correction

Nodarbība , kura domāta tiem, kas grib samazināt svaru un stiprināt muskuļus. Aerobā slodze mijas ar spēka vingrinājumiem kur tiek izmantots speciāls sporta inventārs. Nobeiguma daļā vēdera preses un muguras muskulatūras attīstoši vingrinājumi. Dinamiska mūzika un instruktors motivēs ikvienu sasniegt sportiskos mērķus.

Body Shape

Vidējas un augstas intensitātes treniņš, kura pamatā ir spēka nodarbība ķermeņa formas veidošanai. Tiek attīstīta spēka izturība, dedzinātas kalorijas un veidojas muskuļu reljefs. Nodarbībās var izmantot papildus apgrūtinājumus – hanteles, stieņus, gumijas utt. Īpaša uzmanība tiek vērsta uz ķermeņa problemātiskajām zonām.

Core

Core pēc Pilates metodikas iekļauj vingrinājumus, vērstus uz korseta muskuļu stiprināšanu. Nodarbības uzlabo kustību koordināciju un lokanību, stiprina stabilizējošus muskuļus kas vienlaikus izpilda korseta lomu, pie tam nepievienojot apjomus jostasvietā. Labi ietekmē pareizo stāju un iekšējo organu atrašanos.

Fatburner Step

Fat Burner Step jeb "tauku dedzinātājs" ir augstas intensitātes spēka un izturības treniņš. Šai nodarbībai raksturīga apļa treniņa uzbūve, lielu uzmanību pievēršot ķermeņa problēmzonām. Tiek nodarbināti kāju, sēžas, vēdera, muguras, krūšu un roku muskuļi. Stepa soliņš dod papildus slodzi sirdij. Tiek izmantotas arī hanteles. Nodarbības laikā aizsāktais tauku degšanas process turpinās arī pēc nodarbības beigām, palīdzot efektīvi samazināt ķermeņa svaru un apjomu.

Funkcionālais treniņš

Kompleksa treniņs kas attīsta spēku, izturību, koordināciju, balansu un lokanību. Nodarbības princips ir - no vieglā pie sarežģīta. Viegli vingrinājumi, kas tiek pildīti dažādos virzienos un saskaņo daudzus iespējamos muskuļu darba režīmus, kas palīdz attīstīt universālo ķermeni, spējīgu pielāgoties pie mainīgas vides.

Interval Training

Šis treniņš apvieno īsus augstas intensitātes treniņa periodus un īsus zemas intensitātes jeb atpūtas periodus, tāpēc tas arī ir saukts par intervālu treniņu. Nodarbība, kura sastāv no stacijām, kurās vingrinājumu veic 30-45 sek. Vingrinājumi visam ķermenim - tiek attīstīta gan spēka, gan aerobā slodze.Ir pierādīts, ka, tādēļ, ka intervālu treniņi ir ļoti intensīvi, tie palīdz atgūt formu un zaudēt svaru daudz ātrāk, kā arī ievērojami paātrina vielmaiņu.

Pilates

Unikāla vingrojumu sistēma, kurā specifisks spēka pielietojums nodarbina visu ķermeni, stabilizē mugurkaulu, tonizē muskuļus, nostiprina stāju, mazina asimetriju, attīsta lokanību un līdzsvaru, uzlabo asinsriti un vispārējo pašsajūtu, koncentrēšanos, novērš saspringumu kustībās. Pilates ir lielisks papildinājums spēka, kardio nodarbībām, vai treniņiem zālē. Pilates Ball nodarbībās izmantojamais inventārs palīdz kontrolēt pēdu, plecu un elkoņu stāvokli, panākt, lai labā un kreisā ķermeņa puse būtu vienmērīgi nodarbinātas un līdzsvarotas un muskuļu darbā nodrošināts līdzsvars.

Power & Stretch

Nodarbība bez aerobās slodzes. Tas ir vingrojumu kompleks, kas domāts muskuļu stiprināšanai, lai novērstu traumas, novērstu muskuļu sasprindzinājumu, un ķermeņa izteiktai lokanībai. Nodarbība ir noderīga kā iesācējiem, tā arī ilggadējiem fitnesa cienītājiem.

Salsa Fitness

Dinamiska fitnesa nodarbība, kas balstīta uz Kubas salsas pamatiem.Salsas, regetona, kizombas ritmi, ķermeņa plastikas un koordinācijas attīstīšana, kardio un spēka slodze- lieliska nodarbība svara samazināšanai un ķermeņa nostiprināšanai.

Shape & Lift

Shape & Lift ir aerobikas treniņš ar vidējo intensitāti. Tur ietilpst spēka vingrinājumi ar hantelēm un funkcionālie vingrinājumi ar paša ķermena svaru. Treniņa mērķis - organisma izturības palielināšana, labāks muskulatūras tonuss, asinsrites sistēmas pastiprināšana un tauku dedzināšana.

Stretch & Relax

Šī nodarbība ir vēl patīkamāka nekā SPA procedūra vai masāža, jo atslābināšanās un laba garastāvokļa effekts ir daudz ilgāks un noturīgāks. Vingrojot regulāri Jūs noteikti ievērosiet, ka: - Jūsu stāja un mugurkaula pozīcija ir kļuvusi dabiska un veselīga - ir pazudis sasprindzinājums kaklā un mugurā - locītavas kļuvušas kustīgākas - ir uzlabojusies sirds un asinsrites sistēmu darbība - un palielinājušās Jūsu darba spējas

Super Press jeb Super ABS

Gribat skaistu vēdera presīti? Šī Nodarbība piemērota gan sievietēm, gan vīriešiem ar jebkādu sagatavotības līmeni. Kārtīgs treniņš visiem vēdera preses muskuļiem. Nodarbība sevī iekļauj visefektīvāko preses vingrinājumu daudzveidīgu klāstu izmantojot gan dažādu fitness inventāru, kā arī savu ķermeņa svaru. Garantēts rezultāts ātrā laikā!

Total Body Workout

TBW ir intervālu treniņš, kurā slodzes līmeņi tiek palielināti un pazemināti. Tā ir mūsdienīga un augsti efektīva metode, kā paātrināt metabolismu un aktivizēt tauku dedzināšanu. Programmā ietilpst spēka vingrinājumi rokām un kājām ar hanteļu un body bar izmantošanu.